فال روزانه فال حافظ فال امروز شنبه 28شهریور 1394

برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز جمعه 3 مهر 1394 فال روزانه سایت تفریحی بدو آهنگ را بخوانید.



فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز که ماه به نشانه تان بازگشته ، نیازها و احتیاجات شما خیلی افزایش پیدا کرده سات. خوشبختانه شما با کمک خواستن از دیگران برای رسیدن به خواسته هایتان مشکلی ندارید. باهمه این احوال اگر اگر زیادی تقاضا داشته باشید شاید به دردسر بیفتید. یا حتی اگر حرفی نزنید باز هم شاید ناامید و مایوس شوید؛ چراکه می خواهید بیشتر از آن چیزی که دریافت کرده اید بگیرید! اما الان وقت خوبی برای زیاد فشار آوردن به همکار و یا دوستتان نیست. به جای زیاده خواهی، برای چیزهایی که تابحال زندگی بهتان بخشیده شکرگزار باشید.دنبال کردن یک برنامه ثابت شاید در ظاهر راه خوبی برای ماندن در یک مسیر باشد، اما می تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین اگر دیر به یک قرار ملاقات برسید، این دیرکردن بر کل برنامه هایتان تاثیر گذاشته و باعث آشفتگی و به هم ریختگی کارهایتان می شود. و عجیب تر اینکه نگرانی کمتر و انعطاف پذیری بیشتر در طول روز به زودی شما را از این چرخه آشفتگی نجات می دهد.
 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

تعلق خاطر شما به سنت امروز در زمینه کاری می تواند باعث موفقیت شما بشود. درک کردن این موضوع که یک سابقه بد چگونه می تواند مانع شما بشود، شما را قادر خواهد کرد که بتوانید با استعدادهایتان بر شرایط دشوار چیره بشوید. به دلیل توجه کردن به خود از روشی که درپیش گرفته اید خارج نشوید. اکنون برای شما زمانی است که عضوی از یک گروه باشید نه الزاماً یک راهنما.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما امروز خیلی پر انرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده اید. اما احتمالاً موفقیت های مهمی کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً انقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرف هایی می خواهید بزنید و حتی این گونه به نظر می رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم گیری می کنید و به نظر می رسد که اطلاعات زیادی دارید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه متولدین تیر ماه

اکنون شما باید از انزوا بیرون بیایید، برای اینکه نسبت به همیشه بیشتر می توانید از ابراز وجود کردن قصر در بروید. امکان دارد که شما هنوز هم به خاطر دودلی تان استرس داشته باشید، به خصوص اگر دیگران برای بازبینی واقعیت به شما تکیه کرده اند. ضمناً شما علاقه ندارید که فعالیتهای سنگینی داشته باشید، با وجود اینکه این فعلایتها باعث می شوند که شما به جای اینکه با دلتنگی در مورد گذشته صحبت کنید، خود جوش تر شوید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 امروز روز کاری خیلی راحتی برای شما نیست، چرا که ظاهرا به فعالیت های کاری شما بی توجهی می شود. شما انتظار چنین بی توجهی را از جانب اطرافیان تان ندارید، اما وقتی دیگران از نقطه نظر شما کمتر از شما کار می کنند اعصابتان خرد می شود. به جای اینکه آنها به کارهایی که کردید اعتراف کنند، ممکن است حتی کار خود را ول کنند تا بتوانند از کار شما انتقاد کنند! سعی نکنید از خودتان دفاع کرده و بیخودی انرژی تان را هدر بدهید، برای اینکه اوضاع از اینی که هست بدتر می شود. فقط به راه خود ادامه بدهید و شما تا هفته بعد در بالاترین موقعیت خود قرار خواهید گرفت.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 شما تاکنون با یکی از دوستا تان در مسیری همراه و همگام بودید اما به نظر می رسد این روزها دوست شما راه جدیدی برای خود برگزیده است. اگرچه ممکن است شما به خود این اجازه را بدهید که از نقشه های خود برای لحظاتی چشم بپوشید، اما این می تواند ناشناخته باقی بماند. این مهم نیست که این کشش و جذابیت به کجا منجر خواهد شد(یا اینکه اصلا به نتیجه ای نرسد)، امروز را به خودتان خوش بگذرانید و شادمانی و سبکباری را چاشنی زندگی خود کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه متولدین مهر ماه

شما قصد دارید کار تازه ای را آغاز نمایید. در ابتدا لازم است برنامه ریزی و طرح کلی از کارتان را تجسم کنید و بعد اقدام نمایید تا با مشکلی مواجه نشوید. افق فکری خود را متمرکز کنید زیرا موفقیت های خیلی بزرگی در انتظار شما خواهد بود. پس ساکن و بی حرکت نمانید. نیرویی شما را در طی راه همراهی می کند پس همین امروز اقدام نمایید.
 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 استراحت و آرامش به نظر می رسد امروز بهترین کار برای شما باشد، اما بخش فعال زندگی شما ممکن است کمی بیشتر سرکشی کند و خودش را نشان دهد. شما دوست دارید که موقعیت کنونی را از دست ندهید. اطلاعات ارزشمند می تواند معنی متفاوتی از شکست و موفقیت بدهد. به چیزی که فکر می کنید در حال یاد گرفتن آن هستید اعتماد نکنید بلکه به چیزی که  تاکنون داشته اید تکیه کنید و به اینکه به چه چیزی باور دارید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما به خود زحمت های بی موردی را می دهید و در فهرست کار روزانه تان چند مورد از این کارها دیده می شود. شما فردی نیستید که زمان با ارزش تان را به راحتی هدر دهید پس بهتر است انجام این کارهای بی موردی که ضرورتی نیز ندارند را از فهرست تان حذف کنید. به جای آنها به آینده تان فکر کنید زیرا این کارها قدرت تفکر و برنامه ریزی را از شما سلب کرده اند و مانع پیشرفت های آتی شما می شوند.
 

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

 خود را به دست سرنوشت سپردن زیاد کار راحتی نیست، اما اگر بتوانید همه چیز را رها کرده و با آرامش خاطر به خدا بسپارید روز خاطره انگیزی خواهید داشت. اگر مسئولیت های خیلی زیادی ندارید واقعا دلیل ندارد که خودتان را اینگونه نشان دهید و همچنین زیاد کار کردن برایتان فایده ای ندارد. قبول کردن سرنوشت تان بهتان کمک می کند از زندگی تان بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

 شما امروز بین ایده های بلندپروازانه خود و تکالیف و مسئولیت های جدیدتان گیر افتاده اید. اگر کارهایتان که روی هم تلنبار شده را به امان خدا ول کنید، دیگر نمی توانید از تعطیلات آخر هفته لذت ببرید. با غر زدن کاری از پیش نمی برید!! پس کار امروز را به فردا موکول نکنید؛ فقط تمرکز کرده و تا جایی که برایتان امکان دارد به کارهایتان برسید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 3 مهر 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما دوست دارید که امروز وقت تان را با دوستان و اعضای خانواده تان بگذرانید تا در رابطه با رویاهای خود و چیزهایی که در زندگی می خواهید با آنها صحبت کنید. بیان کردن دیدگاه تان راجع به زندگی فقط صحبت درباره رویاها و تصورات آن نیست. این یک حالت کاملا واقعی از سهیم کردن رویاها با دیگران است که بدون قضاوت انجام می گیرد و به شما یادآوری می کند که در حقیقت مهمترین مسئله در زندگی تان چیست و چه چیزی در اولویت قرار دارد.
 

سایت تفریحی بدو آهنگ bo2ahang.blog.ir

X فال روزX فال حافظX فال حافظ روزانهX طالع بینی متولدین ماه هاX فال و طالع بینی متولدین ماه هاX فال امروز جمعهX فال امروز جمعه 3 مهر 1394X امروز 3 مهر 1394