دانلود اهنگ حس جدید از مرتضی پاشایی + متن اهنگ

دانلود اهنگ حس جدید مرتضی پاشایی + متن اهنگ حس جدید مرتضی پاشایی

دانلود اهنگ زیبای حس جدید مرتضی پاشایی از البوم اسمش عشقه

دانلود اهنگ حس جدید از مرتضی پاشایی + متن اهنگ

دانلود اهنگ حس جدید از مرتضی پاشایی + متن اهنگ

در ای پست از میهن روز اهنگ زیبای حس جدید از البوم اسمش عشقه مرتضی پاشایی رو برایتان اماده کرده ایم . دانلود در ادامه مطلب …

.

دانلود با لینک مستقیم :

DOWNLOAD

متن اهنگ :

بازم به یه لبخند دل بسته دلم

اواره ساده وابسته دلم

هم خسته دلم از دست دلم

مجنون پریشون دیوونه دلم

هرجایی که میرم میمونه دلم

میخونه دلم میخونه دلم

دل من سر به را نمیشه

عاشقه همیشه

میگم اخه بسه

میگه اخریشه

دل من با خودم غریبس

باز میمونه بی کس

خسته میشم از بس

این هوس سادس

….

این حس جدید و دوس داره دلم

حالش بده انگاره بیماره دلم

عاشق شده باز بیحاله دلم

پیش یکی دیگه باز گیره دلم

با من مثل هر روز درگیر دلم

ارامش من ز زیر دلم


 ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,