فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

فال روزانه فال امروز شما طالع بینی شما

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

انواع فال,فال تاروت,فال چینی,فال ازدواج,فال عشق,فال عطسه,فال رنگها فال,فال امروز,فال روزانه,فال روز,فال حافظ روزانه,فال حافظ آنلاین,fal hafez,فال تولد فال,فال تولد,فال روزانه حافظ

فال روزانه - فال امروز شما دوشنبه 2 شهریور 1394

 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین فروردین:

شما انقدر عاقل هستید که کارهایی که شروع کرده اید را هرچه زودتر و تا آخر هفته تمام کنید. اما قبل از اینکه بتوانید کارهایتان را به مرحله بعدی برسانید به موانعی خارجی برخورد می کنید. شاید از شکست خوردن می ترسید و یا شاید هم از اینکه تلاش هایتان زود به ثمر نرسد نگران هستید. اما باید بدانید الان وقت این نیست که کارهایی که انجام داده اید را زیادی تجزیه و تحلیل کنید. فعلا همان روندی که پیش گرفته بودید را ادامه دهید. احتمالا به موفقیت هایی می رسید که فراتر از تصورتان خواهد بود.

فال حافظ امروز متولدین فروردین:

قتل این خسته به شمشیر تو تقدیر نبود***ور نه هیچ از دل بی رحم تو تقصیر نبود

من دیوانه چو زلف تو رها می کردم***هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود 

تعبیر: تقصیر خود توست که همه چیز را از دست داده ای. تو لایق داشتن همه چیز بوده ای ولی الان حسرت همه ی آنها را می کشی. احساس پیری می کنی و فعلا" کاری از دستت برنمی آید. عذاب و ناراحتی تو را همه می فهمند اما کسی کمکی به تو نمی کند. خودت باید دوباره همه چیز را بسازی.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اردیبهشت:

انرژی های امروز به گونه ای هستند که ارتباط های اجتماعی بسیار خوبی خواهید داشت و خیلی راحت می توانید دوستان تازه برای خود دست و پا کنید. امروز خاصیت اسفنج گونه ای دارید و در کنار هر تیپ آدمی که باشید، مشابه او خواهید شد. پس از افراد غمگین و منفی گرا دوری کنید و همه تمرکز خود را روی افرادی بگذارید که بار علمی یا هنری بالایی دارند و می توانند موجب شادی شما بشوند.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

در ازل هر کو به فیض دولت ارزانی بود***تا ابد جام مرادش همدم جانی بود

من همان ساعت که از می خواستم شد توبه کار***گفتم این شاخ ار دهد باری پشیمانی بود 

تعبیراگر می خواهی شان و منزلت بالایی داشته باشی با بدان دوستی نکن و بی خود جان خود را فدای آنان نکن به جای این کار به آینده ات سرو سامانی ببخش تا به جای رسیدن به سلطانی به گدایی نیفتی. همت بالا داشته باش تا از آب یاقوت بگیری و همیشه دلت روشن باشد.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین خرداد:

شما ممکن است با اعتماد به نفس کار کنید اما واقعا نمی دانید که دارید چکار می کنید. خوشبختانه، به سرعت به این موضوع پی می برید و سعی می کنید کاری را که به آن آگاهی دارید دنبال کنید. مواظب باشید؛ اگر به زیرکی و هوش خود مغرور شوید زود ضربه می خورید. به این فکر کنید که واقعا چه کاری درست است. به این تظاهر نکنید که شما یک متخصص و کارشناس هستید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

بود آیا که در میکده ها بگشایند***گره از کار فروبسته ما بگشایند

اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند***دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند 

تعبیر: اگر می خواهی درهای حاجت به رویت باز شود از دروغ و ریا دوری کن. به صفای دلت و به خاطر دعاهایی که کرده ای درهای مراد به رویت گشوده شده و رقیبان و حسودان از ناراحتی خون گریه می کنند. نامه ای به دست تو خواهد رسید که عین مراد است. خداوند یار توست.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین تیر:

بدون همراه داشتن کارت های ویزیت، خانه را ترک نکنید. امروز زمان معاشرت و ارتباط با افراد جدید است. خیلی خوب می توانید دوستان تازه پیداکنید و از بودن در کنار آنها مسایل جدیدی در زندگی بیاموزید. امروز در کنار حرف زدن های طولانی، برای شنیدن حرف های دیگران نیز وقت بگذارید. در رابطه عاطفی خود این را بدانید که بهترین راهکار، صداقت است. امروز روی ارتباط های خود توجه داشته باشید زیرا ممکن است با فردی آشنا شوید که موفقیت شغلی ویژه ای را برای شما رقم بزند.

فال حافظ امروز متولدین تیر:

نقد صوفی نه همه صافی بی غش باشد***ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد

صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی***شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد 

تعبیر تو مورد اعتماد دیگرانی. اگر در کار خود غل و غش داشته باشی هم خودت را ازبین می بری هم دیگران را پس از تجربه ی خودت استفاده کن و دست دیگران را هم بگیر. حیف از توست که با حیله و ریا بخواهی زندگی کنی. ذات تو مثل یک سجاده پاک و بی ریاست. مراقب شیطان باش.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

 فال روز متولدین مرداد:

شما حس می کنید اتفاقی افتاده است که کاملاً قادر نیستید آن را درک کنید و به خاطر همین مطمئن نیستید که چه کاری از دست تان بر می آید. ظاهراً ریسک کردن غیر ممکن است؛ شما ترجیح می دهید در خانه استراحت کرده و بگذارید دیگران این کار را برایتان انجام دهند. ولی شما حداقل باید به سر کار برگشته و قبل از اینکه کار جدیدی را شروع کرده کارهای ناتمام تان را به اتمام برسانید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

رونق عهد شباب است دگر بستان را***می رسد مژده گل بلبل خوش الحان را

ای صبا گر به جوانان چمن بازرسی***خدمت ما برسان سرو و گل و ریحان را 

تعبیر: قدر جوانی را بدانید. منتظر خبری خوش باشید که برای آن دست به دعا برداشته اید. از چیزی نترسید، ایمانتان شما را از هر طوفانی نجات می بخشد. به بازوی خودتان متکی باشید. خودتان را از بند مادی رها کنید و به قران توسل جوئید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین شهریور:

امروز شما با حس استقلال طلبی و آزادی خود فال روزانه، فال تولد، فال امروز،فال روزانه حافظ - الگوی دوستانتان شده اید، این حالت وقتی که شما تمام تصمیمات خود را با ایده های عالی و حقایق فیلسوفانه هدایت می کنید، اتفاق می افتد. ولی آنطوری که دیگران فکر می کنند شما نمی توانید بین عقل و احساس خود تعادل ایجاد کنید. از درمیان گذاشتن مشکلات خود با دوستانتان هراس نداشته باشید، اگر این کار بکنید در نظر آنها مهربان تر و دوست داشتنی تر از قبل به نظر می رسید.

 فال حافظ امروز متولدین شهریور :

گلبن عیش می دمد ساقی گلعذار کو***باد بهار می وزد باده خوشگوار کو

هر گل نو ز گلرخی یاد همی کند ولی***گوش سخن شنو کجا دیده اعتبار کو 

تعبیربا صدای بلند اعتراض کنید که چرا فدرت و اختار را از شما گرفته اند. با یاد و خیال پردازی زنده اید. فکرمی کنید پیش هیچ کسی سخنانتان اعتبار ندارد. مسائل روزمره و دنیوی راضی تان نمی کند به دنبال مراد و هدف که خودتان می دانید چیست می روید باید مشکلات را تحمل کنید تا به مرادتان برسید.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین مهر:

توجه و تمرکز شما در روزهای آینده به سوی موضوع دیگری تغییر می یابد چرا که ماه نو وارد یازدهمین خانه از "آینده" شما می شود و شرایط کنونی محل کارتان را تغییر داده و استرس را از شما دور می سازد. این اتفاق به معنی این نیست که سیاست های کاری مهم نیستند؛ بلکه فقط این است که اهداف بلند مدت شما می تواند زندگی تان را به مقصد خاصی متمایل کند. نگران این نباشید که چه کار باید بکنید تا بتوانید به اهداف خود برسید. درعوض؛ به دنبال راهی باشید که به زندگی تان معنا و مفهوم ببخشد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

در این زمانه رفیقی که خالی از خلل است***صراحی می ناب و سفینه غزل است

جریده رو که گذرگاه عافیت تنگ است***پیاله گیر که عمر عزیز بی بدل است 

تعبیرقدر جوانی خویش را بدانید. فرصتهای طلایی را یکی یکی دارید از دست می دهید. به یار خود اعتماد کنید. با چشم عق به دور دست نگاه کنید. با یک اتفاق کوچک میدان را ترک نکنید. مقاوم باشید اگر هنری دارید آن را نشان بدهید که به نفع شماست و هوشیاری بهترین روش برای پیروزیتان می باشد.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین آبان:

شما در مورد برنامه های آخر هفته خود مطمئن نیستید. حتی اگر بدانید که چه می خواهید، باز هم می ترسید که برای رسیدن به همه آنها وقت کافی نداشته باشید- که البته درست هم فکر می کنید! به جای اینکه از مقدار آنها کم کنید می توانید بخشی از برنامه هایتان را به هفته های بعد موکول کنید. اگر حس می کنید وقت در حال تمام شدن است نگران نشوید، شما امکانات زیادی پیش روی خود دارید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

رسید مژده که آمد بهار و سبزه دمید***وظیفه گر برسد مصرفش گل است و نبید

صفیر مرغ برآمد بط شراب کجاست***فغان فتاد به بلبل نقاب گل که کشید 

تعبیرشکایت و غصه را کنار بگذار. بدون زحمت و تلاش به جایی نمی رسی. به وضیفه ات عمل کن در این صورت است که مژده ی رسیدن به مراد را به تو می دهند. امروز سعی و تلاش کن فردا به بوستان آرزویت می رسی. پس وقت را تلف نکن که عمر مثل باد می گذرد.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین آذر:

امروز باید کمی با خودتان تنها باشید تا به رفتارهای خود فکر کنید. پس از آن می توانید در میان جمع خانواده یا دوستان باشید و از ارتباط های خود لذت ببرید. با افرادی که بیشتر دوستشان دارید، صمیمی بیشتری برقرار کنید. اما در هر وضعیتی، حتما روی کارها و رفتارهای خود کنترل داشته باشید. حس های منفی و حساسیتی که امروز دارید تا چند روز آینده هم شاید ادامه باشد، اما پس از آن دوباره به حالت عادی زندگی باز خواهید گشت.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع***شب نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع

روز و شب خوابم نمی آید به چشم غم پرست***بس که در بیماری هجر تو گریانم چو شمع

تعبیر: صبر و طاقت خودتان را از دست داده اید فقط با گریه دل خویش را التیام می دهید. با ناامیدی کاری از پیش نخواهید برد تا رسیدن به وصال راهی نیست. شما به مراد خودتان می رسید و کسانی که شما را مسخره کرده اند خوار می شوند. سرتان را بالا بگیرید و چراغ دلتان را با یاد خدا روشن کنید وصال نزدیک است.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین دی:

هم اکنون که ماه در دومین خانه شما یعنی خانه باورها و اعتقادات فعال است، شما روش جدیدی برای نگاه کردن به خود کشف کرده اید! اگر تازگی ها نسبت به جایگاه خود در جهان و ارزش خود به عنوان یک انسان شک و شبهه ای داشتید، الان وقت تغییر دادن نگرشتان است. دیگر نیازی نیست در تاریکی و ظلمات زندگی کنید؛ از آفتاب و روشنی های طبیعت بهره گرفته و اجازه دهید در روزهایی که پیش رو دارید افکار مثبت وارد زندگی تان شوند.

فال حافظ امروز متولدین دی :

من که از آتش دل چون خم می در جوشم***مهر بر لب زده خون می خورم و خاموشم

قصد جان است طمع در لب جانان کردن***تو مرا بین که در این کار به جان می کوشم

تعبیرفعلا" نمی توانی حرفی بزنی پس همان بهتر که خاموشی و رازت را فاش نمی کنی. برای رسیدن به مال دنیا بسیار تلاش می کنی چون خوشبختی را در ثروت می بینی ولی به همین مالی که داری قانع باش. هرگز ایمانت را پای پول نفروش زیرا بار گناهانت زیاد می شود. راه راست را پیش بگیر تا موفق شوی. انشاالله

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین بهمن:

شما صادقانه اعتراف می کنید که اگر مثل دیگران با پختگی کامل وظایفتان را انجام ندهید، خیلی چیزها را از دست خواهید داد. اما اکنون زمان کافی و مکان مناسب برای انجام دادن مسئولیتهایتان وجود دارد. شما اکنون سهم خودتان را انجام داده اید و درحالی که کودک درون شما شروع به ظاهر شدن کرده است دوباره زمان تفریح کردن نیز فرا رسیده است. فقط به خاطر اینکه دوست دارید قدری هم خوش باشید در مورد خودتان آنقدر با منفی بافی قضاوت نکنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

هر چند پیر و خسته دل و ناتوان شدم***هر گه که یاد روی تو کردم جوان شدم

شکر خدا که هر چه طلب کردم از خدا***بر منتهای همت خود کامران شدم

تعبیر: هر چه داری از دسترنج خودت می باشد. گاهی فک می کنی بسیار خسته و ناتوان شده ای اما وقتی که می بینی خدا با توست همه چیز را فراموش می کنی هر چه که سرنوشت برایت رقم زده همان می شود. در زندگی به آنچه که آرزو کنی می رسی. فقط مواظب فتنه ی دیگران باش، منتظر خبر خوش باش.

انواع فال,فال تاروت,فال چینی

فال روز متولدین اسفند:

با وجود اینکه شما می دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

ای فروغ ماه حسن از روی رخشان شما***آب روی خوبی از چاه زنخدان شما

عزم دیدار تو دارد جان بر لب آمده***بازگردد یا برآید چیست فرمان شما 

تعبیربخت و اقبال بیدار شده است. خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید.

سایت تفریحی بدو آهنگbo2ahang.blog.ir