فال روزانه پنجشنبه 5 شهریور 1394

قال روزانه پنجشنبه 5 شهریور 94
فال روزانه دوشنبه 5 مرداد 1394

 

متولدین فروردین

ال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز حس می‌کنید که در لبه یک پرتگاه ایستاده اید، جایی که به اندازه جهانی ناشناخته و بزرگ وسعت دارد. شما آماده‌اید که درون پرتگاه بپرید، پرواز کرده و یا با چتر نجات پایین بروید؛ اما امروز صدایی از درونتان فریاد می‌زند: نه!!! همین الان به صدایی که از درون خودتان برمی‌آید توجه کنید. این صدا بهتان می‌گوید که دوباره لیست برنامه‌هایتان را چک کنید؛ قبل از اینکه آینده خود را تباه کنید به پشت سر خود و زمان گذشته نگاهی بیندازید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

یک دوست، شریک و یا همکار می‌تواند امروز حال و روز شما را از این رو به آن رو کند، وقتی که او چنین کاری انجام می‌دهد، در چشمان شما فقط حماقت دیده می‌شود. اما نباید در مورد دیگران زود قضاوت کنید. امروز اطرافیان شما می‌خواهند که آزاد باشند- و همین موضوع می‌تواند منجر به چنین رفتارهای نابخردانه ای بشود. اما نباید سعی کنید که رفتار مقتدرانه ای داشته باشید، برای اینکه احتمالاً فقط حامی و پشتیبانتان را از خود دور می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما فکر می‌کنید کارهایی که دیگر بهشان فکر هم نمی‌کردید را هم می‌توانید دوباره انجام دهید، اما این خط فکری ممکن است برایتان مشکل ساز باشد. داشتن دید مثبت خصوصیت خیلی خوبی است، اما امروز شناختن مرزها و محدودیتهایتان شما را از ناامیدی فردا نجات می‌دهد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز که ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن کرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره کنید که بتوانید کارهایتان را تمام کنید، در این صورت از نظر کاری احساس خوبی پیدا خواهید کرد. اگر ذهن شما با فکر کردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و کارهایی که الان می‌توانید انجام دهید متمرکز کنید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه متولدین مرداد ماه

بازگشت ماه به نشان شما می‌تواند به روشنی نشان دهنده آب‌های کدر و گل آلود در تمایلات شما باشد. درک شما از اینکه ماه گذشته چه می‌خواستید امروز هوشیار تر شده است. بسیار حساس بودن می‌تواند شما را از واکنش عاطفی تان نسبت به یک موقعیت استرس زا آگاه کرده و از نشان دادن یک برخورد شدید جلوگیری کند. مشاهده کنید که چگونه تغییرات خلقی شما باعث می‌شود تا دیدگاه دیگری نسبت به موقعیت اخیر پیدا کنید پس بیش از توان تان به دیگری قول کاری ندهید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 افراد با ظواهر خوب در اطراف شما زیاد هستند اما اکثر آنان تنها ظواهر خوبی دارند، مراقب رفتار آنان باشید. به تازگی نیز با شخص یا اشخاص جدیدی آشنا شده اید تا به این اشخاص اطمینان کامل پیدا نکرده اید مسائل زندگی تان را با آنها مطرح نسازید. شما سهوا به افرادی علاقه مند می‌شوید که تنها باعث جنگ بین شما و هیجانات داخلی تان می‌شوند. بهتر است راه حلی را بیندیشید تا مانع شما شود که به افراد دیگر سهوا علاقه مند نشوید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

فال روزانه متولدین مهر ماه

 امروز شما با اطمینان و اعتماد به نفس بیشتری با مردم برخورد می کنید. باوجود اینکه شما به خاطر ظاهر سرسختانه خود برجسته و مورد توجه شده اید، وقتی که حقایق واقعی بهتان گفته می شود، آماده اید که فکر خود را تغییر دهید. اما خوش بینی شما می تواند مانع و عامل باز دارنده ای برای افراد دیگر باشد و آنها از سهیم کردن شما در افکارشان پشیمان شوند. پس آگاهانه راه خود را هموار کنید تا بتوانید جایی برای ایجاد گفتگوهای واقعی و آگاهانه ایجاد کنید.
 

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

فال روزانه متولدین آبان ماه

 شما امروز می‌خواهید مواظب تمام کسانی که می‌شناسید باشید، اما حقیقت این است که اگر این کار را بکنید دیگر نمی‌توانید به فکر خودتان باشید. فهمیدن اینکه رفتار احمقانه‌ای دارید سخت است، ولی وقتی هرچیزی که دارید را به دیگران می‌بخشید، لازم است که این موضوع را فهمید!! البته زیاد هم به خودتان سخت نگیرید، شما به زودی تعادل خود را باز می‌یابید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 شما تازه بر مشکلات مالی خود غلبه کرده اید، که یک مشکل تازه پیدا می کنید. این سخن بدین معنی نیست که مشکلات مالی شما خیلی زیاد هستند، بلکه معنی اش این است شما از کاری که مدتها خودتان را با آن درگیر کرده اید، فقط به طور موقت سود می برید. شما باید سخت کار کنید تا این سود و منفعت را ثابت و دائمی کنید، پس منتظر معجزه نباشید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

هرچیزی ممکن است از بیرون خوب به نظر برسد، اما شما در مورد یک کتاب فقط چیزهایی را می‌فهمید که قضاوت دیگران در مورد جلد آن است! باهمه این احوال شاید افراد دیگر امروز برای اینکه فراتر از چهره ظاهری و درون شما را ببینند خودشان را به زحمت نیندازند، و شما در حالیکه در مورد اعتبار و درستی روابط‌تان سئوال می‌کنید این مسئله ناراحت‌تان می‌کند. شما فقط باید خودتان باشید، افراد دیگر بالاخره چهره واقعی شما را خواهند دید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شما وقتی که دیگران با شما مثل قبل رفتار می کنند احساس می کنید که تحت فشار قرار گرفته اید، گویی که یه این دلیل یک چنین اتفاقی می افتد که آنها با بی رحمی نمی خواهند تغییری در چشم انداز خود بدهند. خیلی متکبر نشوید، شما هنوز هم از این مخمصه رها نشده اید. خوشبختانه شما زمان اضافی دارید که تا قبل از اینکه با تغییراتی که در آینده به وجود می آید روبرو شوید، بتوانید کارهای را که جدیداً شروع کرده اید را تکمیل کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 5 مرداد 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

ممکن است امروز بیشتر از همیشه از نظر احساسی کنجکاو باشید اما اگر بخواهید بدون فکر کردن به عاقبت کاری آن را انجام دهید نتیجه مطلوبی در پی نخواهد داشت. معمولا شما اول کار هیجان دارید و از این تجربه سر مست و شادمان هستید. اما بعدا مجبورید که دوباره برگردید و خوب فکر کنید. به جای انکار احساسات تان به ناشناخته‌ها اعتماد کنید و از آن به عنوان عاملی برای تغییر استفاده کنید.

 فال روزانه, 

سایت تفریحی بدو آهنگ bo2ahang.blog.ir