فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز جمعه 6 شهریور 1394 فال روزانه سایت یفریحی بدو آهنگ را بخوانید.

تاریخ انتشار : 6 شهریور 1394

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

اگر امروز خیلی درگیر مسائل احساسی شده اید و این موضوع باعث شده ناامیدی تان بیشتر بشود، زیاد کج خلقی نکنید. برای اینکه بتوانید دیدگاه های لازم را به دست آورید لازم است که در هاله ای از بدبینی فرو بروید. اما زیاد هم نباید در این حالت باقی بمانید. وقتی که یک شاخه گل رز در نزدیکی شماست چرا باید ذهنتان را متوجه خارهای آن کرده و بهش فکر کنید؟ ابتدا باید یاد بگیرید که به چه چیزهایی نیاز دارید و بعد حرکت کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز یاس و ناامیدی تان به نقطه جوش می رسد! و شما باید حتما راه فراری پیدا کنید وگرنه منفجر می شوید!! باوجود اینکه شما مسئولیت های مختلفی دارید، ولی وسوسه شده اید قبل از اینکه همه شان را تمام کنید فعلا بی خیالشان بشوید! شما خیلی راحت می توانید خودتان را قانع کنید که همه چیز خوب پیش می رود. شاید این اتفاق بیفتد، اما شما می توانید با عمل کردن به موقع به قول هایتان به جای فرار کردن از آنها، احتمال نتیجه مثبت را افزایش دهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

فال روزانه متولدین خرداد ماه

شما از خوشحالی روی پای خود بند نیستید و می خواهید کارهای عجیب و غریب انجام دهید. اما این اصلا اهمیتی ندارد!! شما با کارهای ناتمام زیادی روبرو شده اید و قادر نیستید از آنها فرار کنید. کاری نکنید که ناامیدی بهتان غلبه کند. این را هم بدانید که از کوره در رفتن نه دیگران را خوشحال تر می سازد و نه خودتان را!

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

فال روزانه متولدین تیر ماه

حس ششم شما به شما می گوید که هفته آینده ممکن است کمی تنبل باشید، پس سعی می کنید که هرزمانیکه توانستید زمانی را برای استراحت بگذارید. متاسفانه، ممکن است ذهن شما بسیار سریع عمل کند که شما نتوانید جریان ایده هایی که در آن وجود دارد را آهسته کنید. سعی نکنید که جلوی هیچ کدام از این افکار را بگیرید و آن را حتما آن را عملی کنید. فقط افکاری که به ذهن شما می رسند را مشاهده کنید، مطمئن باشید که بهترین مفاهیم گم نخواهد شد. شما آنها را در یکی دو روز آینده به یاد خواهید آورد، و یکباره انرژی تان آرام خواهد گرفت.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 شما امروز کارهای خسته کننده ای برای انجام دادن که نمی توانید از زیر بار آنها شانه خالی کنید. بنابراین باید به زودی کارهایتان را شروع کرده و تا جایی که امکان دارد آنها را زود به اتمام برسانید. به جای اینکه با نقشه کشیدن برای فرار کردن از زیر بار وظایفتان عصبانیت فرد دیگری را تحریک کنید، از قوه تخیل خود استفاده کنید تا راهی را بیابید که به واسطه آن بتوانید به هدفهایتان برسید. در این صورت وقتی که تحت فشار قرار گرفتید قادر خواهید بود از موقعیت جدیدی که اتخاذ کرده اید بیشتر لذت ببرید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 امروز شاید اولین روزی باشد که ماه و خورشید مدت زمان طولانی تری یکدیگر را ملاقات می کنند. امروز روز نوسازی است، پس وقت را بازنگری کارهای مهم پیش رویتان دارید اختصاص داده و برای کارهایی که برای سال آنیده دوست دارید انجام دهید رویاپردازی کنید. اما همه اینها یک شبه حاصل نمی شود! این برنامه را همیشه برای خود تکرار و تمرین کنید تا به صورت یک برنامه منظم روزانه دربیاید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

فال روزانه متولدین مهر ماه

 حتی اگر امروز روز کاریتان است، برنامه هایتان را طوری مرتب کنید که بتوانید ساعتی با دوستانتان باشید. ولی هنگامی که برای شام با آنها بیرون رفته اید اگر فقط در مورد سیاست های کاری صحبت کنید این گردش اصلاً ارزشی ندارد. شما باید به جای این کار در مورد رویاها و آروزهای خود با کسانی که درک تان می کنند صحبت کنید و با آنها تبادل نظر کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما امروز نمی دانید که چگونه احساسات خود را ابراز کنید، در نتیجه این اتفاق باعث ناامیدی تان می شود. این سخن به معنی این نیست که شما نمی توانید کلمات مناسب پیدا کنید؛ مشخص است که شما می توانید این کار را بکنید. بلکه به معنی این است که پیدا کردن مکان  و زمان مناسب برای صحبت کردن در مورد مسائل حساسی مثل آرزوهایتان کار سختی است. به جای اینکه فکر صحبت کردن را از سرتان بریرون کنید، سعی کنید با تبدیل کردن نیازهای شخصی به تمرینات معنوی  موانع را از سر راهتان کنار بزنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

 موقعیت شما در خانه به نظر می رسد هر روز بهتر می شود یا، شاید، فرصتی برای شما بوجود می آید که زخمی از خانواده را التیام ببخشید، مخصوصا اگر شما اخیرا درگیر یک درگیری عاطفی شده باشید. شما واقعا نیازی به آوردن توجیه برای کاری که باید انجام می داده اید و نداده اید، ندارید. درواقع زمانی ندارید که بتوانید در لحظه حال، کارها را انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می توانید احترامی که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنیدکه شما را به اهدافتان نزدیک تر کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

 با وجود اینکه شما تا الان زیر رادار کنترل به خوبی ایستاده بودید، اما احساسات شما مایلند که خود را پدیدار سازند و به زودی به آنهایی که اطراف شما هستند خود را نشان خواهند داد. هر چه بیشتر تلاش کنید تا رازی را پنهان کنید، بیشتر پریشان و آشفته خواهید شد. اگر چه بهتر است بعضی چیزها پیش خودتان و در دل خود شما حفظ شوند، اما بهترین کاری که امروز می توانید بکنید این است که با اطرافیان تان شفاف و روراست باشید. اگر از شما سئوالی پرسیده شد، یک پاسخ ساده با یک روش رک و صریح می تواند درباره اینکه احساسات تان اخیرا باعث از دست دادن تمرکز شما شده است، راهگشا و قانع کننده باشد.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 6 شهریور 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

 یک روز شاد و هیجان انگیز منتظرتان است!!  حتی اگر انتظارش را نداشته باشید. ارتباط ماه و اورانوس در پنجمین خانه تان یعنی خانه شادی و بازی باعث می شود که لذت وخوشی وارد زندگی تان شود، حتی اگر در برابرش مقاومت کنید. کلید موفقیت شما این است که آنی تصمیم گیری کنید؛ اگر بیش از حد برنامه ریزی کنید و اهل منطق باشید این روز شاد را از دست خواهید داد.

سایت تفریحی بدو آهنگbo2ahang.blog.ir