فال روزانه | فال روز شنبه 7 شهریور 1394


فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

جذابترین و جالب ترین اتفاقاتی که در روز شنبه 7 شهریور 1394 پیش روی خود دارید را در فال روزانه سایت تفریحی بدو آهنگ بخوانید.

تاریخ انتشار : 7 شهریور 1394

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 زمان این فرا رسیده تا برروی موجهای خوشی که به زندگی شما جریان دارند سوار شوید. اگرچه شما می‌توانی بسیار پرشور و حرارت باشی، ولی به یاد داشته باش افرادی را که این احساساتتان را درک نمی‌کنند درهم نکوبی. البته شما قصد نداری که بیکار بنشینی برای اینکه مشتاقانه می‌خواهی آنچه را که در اختیار داری به جهان عرضه کنی. امروز بذرهایت را بکار تا بعداً بهترین‌ها را برداشت کنی.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما در حال وارد شدن به ماهی از سال هستید که این ماه توجه عقلانی بالاتری را نسبت به ماه قبل می‌طلبد، و نیاز خواهید داشت که نسبت به شغلتان توجه بیشتری داشته باشید. زمان بیشتری را برای سازماندهی کردن هزینه‌های شخصی و خوشایندتر کردن محیط پیرامونتان اختصاص دهید. تنبل نباشید و خودتان را از دست فعالیتهای یکنواخت روزمره رها سازید؛ قدری ریسک کردن برایتان خوب است، اما خیلی هم نسبت به بازده کارتان دلخوش نباشید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما امروز در حالیکه دیگران را تشویق می‌کنید که شما را از انزوا بیرون بیاورند، نسبت به همیشه احساس درون نگرانه‌تری دارید. مشکل اینجاست که آنها فکر می‌کنند شما ناراحت و یا حتی افسرده هستید، و کناره گیری شما را اشتباه تعبیر می‌کنند. به آنها بگویید که شما افسرده نیستید -فقط فردی درون نگر هستید- از اینکه مؤدبانه درخواست کنید که به حدود شما احترام گذاشته شود هراس نداشته باشید؛ شما زمان نیاز دارید تا فکر کنید.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما این روزهای در خانه تان احساس کمبود می‌کنید. این احساس می‌تواند بازتاب یکی از اتفاقاتی باشد که در دوران کودکیتان اتفاق افتاده است. برای مثال ممکن است شما آرزوی داشتن همسر، فرزند و خانواده را داشته باشید. رویا پردازی و آرزو کردن می‌تواند برایتان مفید باشد، اما شما نباید آنها را با واقعیت اشتباه بگیرید و باید در زمان حال زندگی کنید تا شاد باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 ممکن است شما مطمئن نباشید که آیا عوض کردن شغلتان واقعاً ایده خوبی است یا نه. این پروژه می‌تواند به یک نوع شناخت و یا حتی به ارتقاء درجه منجر شود، اما ممکن است شما متوجه تلاشی که برای سر موعد انجام دادن آن لازم است نشوید. حتی اگر همه چیز امیدوار کننده به نظر می‌رسد، بیشتر از آن چیزی که برایتان مفید است کار نکنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

فال روزانه متولدین شهریور ماه

این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

فال روزانه متولدین مهر ماه

 حتی اگر کاملاً ناامید شده باشید و از شدت یاس دست‌هایتان را به آسمان هم برده باشید، باز هم امکان دارد که اوضاع به حالت اول برگردد! شما در مورد چیزهایی که احتمال وقوع‌شان صددرصد نبوده نیز برنامه‌های احتمالی چیده و بیش از اندازه کار کرده‌اید. متاسفانه هر چقدر بیشتر برنامه ریزی کرده و بر طبق آنها فعالیت می‌کنید اوضاع خراب تر می‌شود. پس باید توقعات خود را پایین آورده و بعد دست به کار شوید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

فال روزانه متولدین آبان ماه

شاید شما امروز از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید، چرا که دوست ندارید آسیب پذیر باشید. شما امروز ترجیح می‌دهید انرژی خود را بر روی موضوع مطمئن‌تری متمرکز کنید. برای شما راحت‌تر است که به حقایق بیشتر از احساسات توجه کنید و این موضوع باعث می‌شود خونسردی شما افزایش یابد. پیدا کردن شجاعت برای صحبت کردن در مورد احساسات غیر منطقی می‌تواند ایمان شما را بیشتر کند، اما اگر این کارتان را ادامه بدهید نتایج شگفت انگیزی در انتظارتان خواهد بود.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

هدف‌های بزرگ در سر داشتن امروز باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای شما شده است، چرا که شما قبلاً زیاد به جزئیات توجه نکرده‌اید. برای مثال اگر شما بخواهید یک خانه بسازید فقط توجه کردن به زیر بنای خانه کافی نیست. به جای اینکه وقتان را تلف کنید و انرژی‌تان را بر روی چیزهایی که دارید متمرکز کنید، چند روز دیگر هم صبر کنید و دوباره از صفر شروع کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

بسط دادن بینشتان همیشه برای شما مهم نیست، اما امروز شما شاید بخواهید برای اینکه بهترین دید را داشته باشید در بالاترین نقطه کوه بایستید. شما هوشمندانه درحین آموزش روشنفکری و مقام رفیعی را به دست خواهید آورد. پس در یک دوره آموزشی ثبت نام کرده و یا حتی به مسافرت بروید تا افق فکریتان را بسط دهید.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

اگرچه شما آدم بسیار واقع بینی هستید، اما امروز ممکن است روزی باشد که فردی را ملاقات کنید که درها را به روی شما باز کند. اگر کسی در زندگی شما پدیدار شد، مطمئن شوید که زمانی را صرف این می‌کنید که بشنوید چه چیزی گفته می‌شود و شما بتوانید در قبال آن پاسخ گو باشید. الان زمان این نیست که به تعقیب ماده غاز وحشی بپردازید. پس مراقب این باشید که چه نوع ماجراجویی را انتخاب می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 7 شهریور 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

 شما امروز احساس می‌کنید که انرژی‌های مثبتان بازگشته‌اند، اما مطمئن نیستید که آیا این حس را باور کنید یا نه. شما حالا می‌توانید با رئیستان خیلی خوب برخورد کرده و اشتباهات گذشته تان را جبران کنید. نگران چیزهایی که از دست داده‌اید نباشید؛ فقط کاری را که فکر می‌کنید بهترین کار است را انجام دهید.

سایت تفریحی بدو آهنگbo2ahang.blog.ir