فال روزانه | فال روز دوشنبه 23 شهریور 1394


فالیفال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

برای آگاه شدن از وقایع پیش رویتان در روز دوشنبه 23 شهریور ماه 1394 فال روزانه سایت تفریحی بدو آهنگ را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه ، فال متولد آبان

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 توانایی شما در استفاده بجا از عناصر جهان باعث می‌شود شما مثل یک جادوگر به نظر بیایید، اما هوش و ذکاوت شما این توانایی را در شما ایجاد کرده است. شما اکنون به جای اینکه بخواهید رابطه جدیدی را شروع کنید به زمان نیاز دارید تا روابط قبلی‌تان را محکم‌تر کنید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما امروز تصویر روشنی از خواسته‌های خود دارید ولی با وجود اینکه ماه در نشانه شما قرار می‌گیرد، الزاماً کار درستی نیست که آرزوهای خود را به زبان بیاورید. مشکل اصلی این است که یکی از اطرافیانتان در حالی که حتی در بهترین شرایط با شما خوب همکاری نمی‌کند، در خوشی‌هایتان هم شرکت نمی‌کند. بعضی از روزها بهتر است که احساس‌هایتان را مخفی نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما احساس می‌کنید در زمینه کاری محدود شده‌اید برای اینکه امکان دارد در یک زمینه تجربه کاری نداشته باشید یا اینکه اشتباهی در گذشته باعث به وجود آمدن این محدودیت شده باشد. قبول داشتن خود مستلزم این است که ابتدا گذشته خود را قبول داشته باشید. اگر نیاز دارید مطلبی را که تابحال پیش خود نگه داشته‌اید برای دیگران تعریف کنید، بدون اینکه اهمیت بدهید دیگران چه فکری می‌کنند این کار را بکنید. با وجود اینکه آنها هم طرز فکر خودشان را دارند، عملکردهای اخیر شما بهتر از هرچیز دیگری بیان‌کننده شخصیت شما است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه متولدین تیر ماه

با وجود اینکه شما می‌خواهید که کار درست را انجام دهید، به نظر می‌رسد مسئولیت‌هایتان کمتر پیچیده و دشوار باشند و از قلب تان پیروی می‌کنند. رابطه‌ای که اخیرا با کسی دارید ممکن است عمیق‌تر شود یا یک رابطه جدید را شروع خواهید کرد. شما تمایل ندارید که با احساسات‌تان بجنگید. به یاد داشته باشید، احساسات شما نمی‌توانند مانند یک خانه تغییر نمی‌کند،‌ پس سعی نکنید که آنها را پایدار نگاه دارید. به خودتان اجازه دهید تا آزادانه برقصید بدون اینکه مدام نگران نتیجه آن باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

فال روزانه متولدین مرداد ماه

تمایل شما به لذت بردن از رویا پردازی تجربیات جادویی و به یاد ماندنی‌ای را برایتان به یادگار گذاشته است، اما وقتی که روی اهداف خود تمرکز می‌کنید اصرار و پافشاری تان برای رویا پردازی بیشتر می‌شود. اما امروز این اصرار به خاطر خوشی و شادی‌های مهار ناشدنی است. شما احساس می‌کنید افراد زیادی کنترل‌تان می‌کنند و شما باید کارهایی انجام دهید که موافق میل آنها باشد. بنابراین خودتان را از سخت گیری‌های خود آزاد کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 اکنون نیازی نیست که به سمت کارهای خود هجوم ببرید و بخواهید با عجله کارها را انجام دهید، به خاطراینکه زمان کافی برای انجام آنها خواهید داشت، اگرچه شما چیزهای مفیدی برای یادگیری دارید، وسوسه کننده است که  آسان ترین راه را انتخاب کنید. درباره تصمیماتی که باید بگیرید به مقدار کافی فکر کنید. به خاطر اینکه نتیجه کارهای شما بیشتر از آنچه که شما فکر می‌کنید روی شما تاثیر خواهد داشت.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

فال روزانه متولدین مهر ماه

 شما امروز احساس می‌کنید که از خواب غفلت بیدار شده‌اید، برای اینکه در بخشهای مهمی از زندگیتان خیلی سریع عمل کرده‌اید. با وجود اینکه هم اکنون کیفیت کار شما بهتر شده است، اما برایتان لازم است که کارتان را متوقف کرده تا نتایج واقعی آن را نظاره کنید. اگر شما برای منتظر ماندن و فکر کردن زمان کافی ندارید، فقط پس از اینکه فهمیدید که تمام برنامه‌هایتان را طوری پرداخت کرده‌اید که بتوانید به رویاهایتان برسید، به راحتی می‌توانید خودتان را مقاعد کنید که انسان کاملی هستید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

فال روزانه متولدین آبان ماه

ارتباط نامتجانس بهرام و نپتون در نشانه خودرای شما از ابرهای خیالی که فراتر از زندگی واقعی هستند می‌کاهد. در روزهای دیگر شما به راحتی می‌توانید بدون تقلید کردن از افراد دیگر عضوی از گروه های اجتماعی باشید. اما امروز آنها رفتار عجیب شما را یا درک نمی‌کنند و یا نمی‌پسندند. حتی شاید هم عقیده داشته باشند که شما ستیزه جو هستید. البته حقیقت هیچ وقت پنهان نمی‌ماند. متفاوت بودن شما دلیل نمی‌شود که نتوانید با افراد دیگر خوب برخورد کنید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

فال روزانه متولدین آذر ماه

دخالت کردن در زندگی دیگران روش همیشگی شما نیست، اما شما امروز خیلی بیشتر از یک انسان تنها در زندگی دیگران تأثیر دارید. دیگران امروز شما را راهنمای خود می‌دانند و اگر شما بهترین راهنما باشید می‌توانید تبدیل به یک قهرمان بشوید. تأثیری که بر روی افراد دور و برتان دارید را دست کم نگیرید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

فال روزانه متولدین دی ماه

تغییراتی در زندگی شما اتفاق افتاده است و شما کاملاً آن را حس می‌کنید. شما با یک نفر روابط خیلی خوبی برقرار کرده‌اید که او نیز صادقانه شما را درک می‌کند. این دوستی دگرگونی خیلی مهمی در زندگی‌تان پدید آورده است، اما نباید انتظار هیجان داشته باشید. درعوض قبول کنید که فهم و بصیرت شما از بی‌ثبات بودن شرایطی که در آن قرار گرفته‌اید صدمه خواهد خورد، اما نباید کاری کنید که اوضاع بدتر شود.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر ، فال روز

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما به یک روز مرخصی واقعی نیاز دارید که در آن هم بتوانید اعصاب خود را تسکین ببخشید و هم اینکه از نظر روحی خود را تقویت کنید. اما به جای اینکه وقت خود را در اینترنت تلف کنید یا به تماشای تلویزیون بنشینید، این تعطیلی را برای یک آرامش و استراحت واقعی اختصاص دهید. می‌توانید این کار را در خانه و یا در طبیعت انجام دهید. به جای اینکه به رویاهای دیگران گوش دهید، به نیروی تخیل خود اجازه دهید خودش رویاپردازی کند و تصوراتی را برای خود ایجاد کند. اگر شما بخواهید که آنها را به واقعیت تبدیل کنید،‌ اول باید آنها را در ذهن خود خلق کنید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 23 شهریور 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز ، فال جدید

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 شما اکنون تصویری واقع بینانه نسبت به آینده در ذهن دارید، اما هنوز هم فکر کردن بیش از اندازه در مورد موفقیتهای مربوط به گذشته که از دستشان داده اید باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از آنچه پیش رویتان قرار دارد بهره بگیرید. پیگیری کردن مهم ترین هدفهایتان بسیار مهم است، اما توسعه دادن امکانات دیگر نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. به یاد داشته باشید که رویاهای شما می‌توانند پتانسیل ناشناخته‌ای که در موقعیت اخیر پنهان بودند را احیا کنند.


سایت تفریحی بدو آهنگbo2ahang.blog.ir