فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

برای آگاهی از اتفاقات پیش روی خود در روز سه شنبه 24 شهریور 1394 فال روزانه سایت تفریحی بدو آهنگ را بخوانید.


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه ، فال متولد آبان

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 اولین انتخاب شما امروز این است که به جای اینکه به  موضوعات عقلانی توجه کنید بیشتر وقت خود را برای موضوعات احساسی بگذارید. اما این موضوع می‌تواند بسیار زود خسته کنند شود مگر اینکه شما ایده‌هایتان را به پول و منافع مالی تبدیل کنید یا اینکه فکرکنید بیشتر دوست دارید چه کاری برای سعادتمند شدن انجام دهید. تا می‌توانید ثابت قدم باشید؛ در آینده نزدیک اوضاع کیهانی تغییر خواهد کرد و بهتر است بگذارید شرایط پیش آمده راه خود را بروند به جای اینکه تلاش کنید که شرایطی که برایتان مقدر بوده را به همان وضع نگه دارید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

ممکن است دیگر از انتظار خسته و اعتقاد داشته باشید که دیگر نمی‌توانید بیش از این منتظر بمانید،‌ اما احتمالا از اینکه می‌بینید که هنوز اندوخته ای از صبر و شکیبایی دروجود شما باقی مانده متعجب خواهید شد. حتی ممکن است فکر کنید دیگر نمی‌توانید هیجانات خود را کنترل کرده و آنها را پنهان کنید،‌ اما این فرصتی است که بتوانید خود را تغییر داده و از این حالت درآیید و تازه می‌فهمید که چقدر ریسک کرده اید. در آینده ای نزدیک فرصتی پیدا خواهید کرد که اشتیاق خود را نشان داده و این بسیار عالی است که کارت‌های خود را نگه دارید تا زمانیکه وقت آن برسد که ورق‌های خود را رو کنید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 اگر شما به طور طبیعی خلاق هستی، زمان مناسبی است برای اینکه هنرت را نشان دهی، زیرا که با کار کردن می‌توانی عمیق‌ترین احساساتت را بیان کنی. اما باید با استعداد و دانشی که داری عمل کنی. آنچه که تا به حال به دست آورده‌ای نتیجه استفاده درست از استعدادهایت بوده است.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه متولدین تیر ماه

 ممکن است که شما در طول روز بدون دلیل خاصی احساس اضطراب و نگرانی داشته باشید. مطمئن باشید که احساسات خود را با منطق و برهان تفسیر کرده اید، اما پیدا کردن دلیل منفی بافی خود اهمیت بیشتری دارد. درست عمل کردن از شاد بودن مهم تر است، اما قدرت و توانایی ای که باعث می شود روزتان تبدیل به روزی پر از انرژی های مثبت بشود به واسطه خود شما حاصل می شود.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

فال روزانه متولدین مرداد ماه

  اگرچه ماده اردک‌های معروف شما همه به صف ایستاده‌اند، به نظر می‌رسد دارند آن را در فاصله انجام می‌دهند. این معنی این که شما باید تا رسیدن به موفقیت صبر داشته باشید،‌ اما بالاخره می‌دانید که آن در راه است. شما به مقداری که باور دارید از زندگی جایزه بدست می‌آورید، اما مزایای غیر مادی آن را نیز از نظر نیندازید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 امروز زمان بسیار خوبی برای شما می‌باشد. تمام آرزوها و تمایلاتی که در سابق داشته اید به تحقق می‌پیوندند البته با واقع نگری و دور بینی که نسبت به آینده دارید.  در ابتدا فقط به موضوعاتی که خواهان انجام شان هستید فکر کنید و بعد با اشخاص خانواده تان مطرح سازید، سپس اجرا نمایید زیرا ممکن است شرایطی پیش بیاید که بقیه افراد خانواده تان شما را به خاطر تصمصم گیری غلط در کاری مقصر بدانند. به همین علت شما دچار عذاب وجدان شوید پس برای پیش گیری از این کار با بقیه مشورت کنید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

فال روزانه متولدین مهر ماه

 شما دوست ندارید که کسی به شما اصرار کند کاری که با اصول شما مغایر است را انجام دهید. عجیب اینکه هرچقدر که شما بیشتر از انجام دادن این کار سرباز می‌زنید آنها بیشتر به شما اصرار می‌کنند. متاسفانه شما با مقابله به مثل کردن نمی‌توانید این فشارها را از خودتان دور کنید. درعوض به جای اینکه سعی کنید برتری خود را به فرد دیگری ثابت کنید، در موضع خود باقی مانده و بر اعتقادات خود پافشاری کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

فال روزانه متولدین آبان ماه

شما امروز می‌خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی‌آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.
 

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

فال روزانه متولدین آذر ماه

 ستاره بخت شما کیوان امروز از مریخ انرژی بسیار زیادی دریافت می‌کند و برای شروع مبارزه شما را تشویق می‌کند. اما منظور از مبارزه یک درگیری خشونت آمیز نیست، بلکه درباره غلبه کردن بر موانعی است که بر سر راه شما به سو ی موفقیت قرار دارند. به موانع حمله کنید و اجازه ندهید هیچ چیز شما را از رسیدن به اهداف تان باز دارد.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

فال روزانه متولدین دی ماه

امروز تمرین کردن برای شما مهمتر از همیشه است به خاطر اینکه انرژی محصور شده در بدن شما نیاز به رها شدن دارد. اگر نتوانید کاری کنید که آنها آزاد شوند احتمالا با یک انفجار احساسی مواجه خواهید شد. به علاوه ممکن است قادر نباشید که از کلمات برای بیان کردن نارضایتی‌تان استفاده کنید و این باعث می‌شود در مرحله ای از ناامیدی و آشفتگی باقی بمانید. اگر نتوانید زمانی را برای کار بیابید حتی اگر این زمان اندک باشد کمی قدم زدن در طبیعت می‌تواند به آرامش شما کمک و اعصاب‌تان را تقویت کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر ، فال روز

فال روزانه متولدین بهمن ماه

امروز شما بر سر دوراهی قرار می‌گیرید. از یک طرف شما می‌خواهید کار خاصی انجام دهید؛ شما کارهای عقب افتاده زیادی برای انجام دادن دارید و شور و هیجان شما می‌تواند تبدیل به عصبانیت شدید بشود. از طرف دیگر اگر کمی‌ تلاش کنید محیط امن و آرامی برای خود درست کنید، عجیب اینکه احساس خواهید کرد بیشتر از خلوت و محیط دنج خود جدا افتاده اید. اما الان نباید نگران این باشید که چه راهی را انتخاب کنید؛ فقط ببینید که طالع شما چیست و سرنوشت شما را به چه مسیری هدایت می‌کند.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 24 شهریور 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز ، فال جدید

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما به انسان‌های اطراف‌تان با دیدی منفی نگاه می‌کنید شاید حق با شما باشد اما تمام انسان‌ها بد نیستند، بسیاری از افرادی که در اطراف هر یک از ما قرار دارند ما را واقعا دوست دارند و خواهان پیشرفت ما هستند. اعتماد به دیگران کار سختی است اما نباید با دیدی منفی نیز بنگرید. بخصوص در رابطه با شخصی که او را دوست دارید، هرگز نباید با دیدی منفی او را بنگرید.


سایت تفریحی بدو آهنگbo2ahang.blog.ir