فال روزانه | فال روز چهارشنبه 25 شهریور 1394


فال متولد بهمن ، فال متولد اردیبهشت

برای آگاه شدن از وقایع پیش رویتان در روز چهارشنبه 25 شهریور ماه 1394 فال روزانه سایت تفریحی بدو آهنگ را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 امروز ماه کامل و اورانوس در دومین خانه شما یعنی خانه پول و مسائل مالی در یک امتداد قرار گرفته‌اند. گفتن اینکه چه روشی مشکلات مالی شما را حل می‌کند کار سختی است، چرا که برای از بین بردن نیازهای مالی تان باید قدری نسبت به دیگران بی تفاوت باشید. شما برای انجام دادن کارهایی که مطمئنید می‌خواهید انجام دهید تا چند روز وقت کافی نخواهید داشت. یافتن روشی درست برای متعادل کردن و سازگار کردن نیازهای تان با نیازهای افراد دیگر امری حیاتی است.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز زمانی را به این اختصاص دهید که کمی در ضمیر ناخودآگاه خود گردش کنید. ممکن است نامه یکی از دوستان تان را کشف کنید یا اینکه تصویری از سال های جوانی خود پیدا کنید و بدین ترتیب برانگیخته می شوید که تاریخچه شخصی خود را زیر و رو کنید. اگر چه کارهای زیادی در محل کار خود دارید اما کار زیاد شما باعث نمی شود که نتوانید گذشته خود را بازسازی کنید. پس برای این سفر درونی هجوم نبرید؛ زمانی را به خود اختصاص دهید و درباره چیزی که بیشترین اهمیت را برای تان دارد چیزی یاد بگیرید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

فال روزانه متولدین خرداد ماه

مواظب حرف‌هایی که می‌زنید باشید!! برای اینکه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی که بهتان محق شده‌اند را مجاب کنید، چرا که شما اکثر اوقات سخت به نتیجه کاری که هنوز عینی و ملموس نیست فکر می‌کنید. سعی کنید به عقب برگشته و به اطرافینتان اجازه نفس کشیدن و استراحت کردن بدهید. در این صورت قبل از اینکه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه هایتان به موقع اجرا می‌شود.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

فال روزانه متولدین تیر ماه

شما ترجیح می‌دهید که بیشتر در منزل باشید زیرا از فعالیت‌های اجتماعی‌تان خسته شده‌اید ، برای مدتی استراحت کنید اما لازم است بدانید که شما در حال حاضر در سکوی پرش قرار دارید و هر لحظه موفقیت بزرگی در عرصه ی اجتماعی نصیب شما خواهد شد. افرادی هستند که می‌خواهند عرصه زندگی را بر شما محدود سازند با هوشیاریتان جلوی این افراد  را بگیرید، به ذهن خود رجوع کنید.
 

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 امروز بیشتر از روزهای قبل درگیر کار و فعالیت‌های شغلی خود هستید چون ماه وارد دهمین خانه کار و شغل شما شده است. شما می‌دانید چه می‌خواهید و بسیار مصمم هستید که می‌توانید نقشه‌های خود را جامه عمل بپوشانید. اما مواظب باشید، اگر بخواهید که سر سخت باشید و لجبازی کنید، موانعی بر سر راه شما به وجود خواهد آمد. تاکتیک‌هایتان را عوض کنید تا شرایط تغییر کند. انعطاف پذیری به شما کمک می‌کند تا در مسیر موفقیت پیشرفت کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 اکنون برای شما سخت است که به حسهای عادی خود اطمینان کنید، برای اینکه حتی سخت کار کردن هم به نظر شما مثل تفریح است. نگرش مثبت شما قابل ستایش است، اما تشخیص دادن اینکه تصورات شما درست است یا نه نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. شما از دو دیدگاه متفاوت به جهان نگاه می‌کنید. یک دیدگاه شما همه چیز را خوب می‌بیند و در دیدگاه دیگرتان برعکس همه چیز به نظر بد می‌آید. باید بفهمید که بین این دو کدام یک درست دارد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

فال روزانه متولدین مهر ماه

اگرچه شما از یک مرحله جدید عبور کرده‌اید، اما اکنون آماده مقداری تفریح و بازی هستید. خوشبختانه، شما ممکن است شیطنت‌هایی را که بدنبالش هستید را پیدا کنید. متاسفانه، این بیش از آن است که شما در جستجویش بودید. به یاد داشته باشید که خیلی راحت می‌شود شادی و خوشی لحظه حال را از دست داد. خود جوش باشید، اما همچنین یک پای خود را بر روی زمین استوار نگاه دارید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

فال روزانه متولدین آبان ماه

 شما در یک لحظه فکر می‌کنید که می‌دانید دقیقاً چه خواسته‌ای دارید و چند دقیقه بعد به خودتان شک می‌کنید!! این مشکل شما که ناشی از اطمینان و عدم اطمینان به خود است امروز می‌تواند شما را وارد این چرخه کند، مگر اینکه بینش کافی برای عقب زدن آن داشته باشید. وقتی که فهمیدید مجبور نیستید همین لحظه تصمیمی‌ بگیرید، تا موقعی که یک راه حل ثابت و مشخص پیدا کنید، این تضادها می‌توانند در کنارر هم زندگی مسالمت آمیز داشته باشند!!

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

فال روزانه متولدین آذر ماه

مهم نیست که چقدر سرسختانه تلاش می کنید تا در مقابل جریان لذت بخشی که حواستان را پرت می کند مقاومت کنید اما شاید اراده قوی ای برای نه گفتن نداشته باشید.خوشبختانه ، شما نیازبه یک فرصت شخصی دارید که کمتر برایتان پیش می آید. اما این در مورد دوری جستن از اجتماع نیست. الان فقط مراقب چیزهایی باشید که باید به خاطر آن قربانی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

فال روزانه متولدین دی ماه

با وجود اینکه امروز روز استراحت شماست، شما می‌توانید احترامی که دوستان و خانواده برای شما قائلند را در چشمان آنها ببینید. از نظر آنها شما قادر هستید هرکاری انجام بدهید و می‌توانید موقعیت خود را در اجتماع تثبیت کنید. شما خیلی دوست دارید که از بودن در جمع آنها لذت ببرید، ولی اهداف خیلی جدی درسرتان دارید و باید به روابطی بیشتر توجه کنید که شما را به اهدافتان نزدیک‌تر کند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

فال روزانه متولدین بهمن ماه

ممکن است این روزها تصمیم داشته باشید که کاری را انجام دهید که خارج از عادات و ویژگی‌های شخصیتی‌تان باشد و به این وسیله دیگران را متعجب کنید. متاسفانه، دیگران ممکن است درمقابل این رفتار غیر منتظره شما واکنش تندی نشان دهند. حتی ممکن است فکر کنند که آدم بی تجربه‌ای هستید که از زیر کار در می‌روید. اما علیرغم انتظار دیگران، این رفتار برای شما کار درستی است و همچنین نیاز دارید که برای دیگران توضیح دهید که واقعا که هستید و از زندگی چه می‌خواهید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 25 شهریور 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

فال روزانه متولدین اسفند ماه

شما توانایی دنبال کردن چیزهایی که پیش از این شروع کرده اید را دارا هستید و امروزه بیشتر از همیشه به واقعیت نزدیک تر شده اید. شما دارای منبع عظیمی از انرژی هستید که به استقامت و پایداریتان می افزاید. ولی اهداف و مقصد خود را با دقت انتخاب کنید، چراکه عاقلانه نیست برای چیزی که کاملا بی اهمیت است بیخودی تلاش کنید.


سایت تفریحی بدو آهنگbo2ahang.blog.ir