فال روزانه | فال روز جمعه 27 شهریور 1394


http://uupload.ir/files/qiv_040624566-16305astrology3e1350880843100_gamedl_ir_3.jpg


برای آگاه شدن از وقایع مهم پیش روی خود در روز جمعه 27 شهریور 1394 فال روزانه سایت تفریحی بدو آهنگ را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد اردیبهشت ، فال روزانه

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز شاید در محل کارتان به خاطر انجام دادن کار درست بجنگید! شما می خواهید دیگران درکتان کنند، اما از رفتار دلگرم کننده که ممکن است مخالف سازندگی و فعال بودن شود می ترسید. رفتن به عمق این مشکل وکند و کاو کردن در مورد آن برای شما کار سختی است. خوشبختانه نیاز شما برای داشتن یک داور و قضاوت نهایی بیشتر جنبه خیالی و توهم دارد تا واقعیت. با افراد دیگردر مورد این مشکل به بحث و گفتگو بنشینید، اما مسئولیت حل کردن آن را بر عهده نگیرید.

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال روزانه ، فال متولد آبان

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 امکان دارد شخصی که شما قبلا خیلی با او احساس نزدیکی می کردید، کم کم و به تدریج تغییر کند. تا جایی که از قوه تشخیص شما نیز فراتر می رود. سعی نکنید این روند را متوقف سازید. حتی اگر به این کرم ابریشم دوست داشتنی علاقه مند شده باشید، نمی توانید جلوی او را بگیرید تا از پروانه شدن باز بماند!! در حالی که او را رها می کنید، حتی اگر به طور کامل این تغییرات را درک نمی کنید، سعی کنید همچنان به پرورش دادن کسانی که دوستشان دارید ادامه بدهید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد آبان ، فال متولد مرداد

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

خیرا دارای انرژی فوق العاده ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی تان واقع شده اید بهتر است پل هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می باشد.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد مرداد ، فال متولد اسفند

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 شما ممکن است احساس کنید که دارید به موفقیت دست پیدا می کنید اما شاید مسائل خاصی باشند که در این مورد نقش داشته باشند. با این وجود نباید از کار خود دست بکشید. شاید مجبور بشوید ساعتها برای آن وقت بگذارید. به وظیفه خود عمل کنید و از الهامات خود کمک بگیرید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد اسفند ، فال متولد آذر

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

 منطق به شما حکم می کند که از چیزهای بسیار ساده لذت ببرید و به آنها راضی باشید، اما ماه در نشانه تان شما را وسوسه می کند که زمانی که دیگران در حال تفریح کردن هستند شما به دنبال کسب مال و ثروت باشید. شما اکنون قصد میان بر زدن ندارید و مطمئناً دلتان هم نمی خواهد افراد دیگر به شما بگویند که چه کاری باید انجام بدهید. استقلال طلبی شدید شما از هر مانعی که سد راهتان است پیشی می گیرد. در حال حاضر دلیلی برای نگران شدن وجود ندارد.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد آذر ، فال متولد خرداد

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 یکی از دوستان لجباز شما یا یکی از همکارانتان امروز می تواند شما را به سمت مسائل حاشیه ای بکشاند، اما نباید نگران باشید؛ فقط عجله نکنید. در حقیقت هرچقدر هم که این فرد تأثیر گذار باشد، نمی تواند با شما برابری کند. اگر شما با درستکاری کار کنید، هیچ کس قادر نخواهد بود مانع از رسیدن به اهدافتان بشود. اما انتظار موفقیت یک شبه را نداشته باشید، به ثمر رسیدن چیزهای خوب زمان زیادی می برد.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد خرداد ، فال متولد شهریور

- فال روزانه متولدین مهر ماه

امروز برای شما شرایط تازه ای بوجود می آید و شما ناگهان تصمیم می گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار کنید. روش های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده، اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که "چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده ام را به خوبی به پایان برسانم؟" آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد شهریور ، فال متولد فروردین

- فال روزانه متولدین آبان ماه

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی پیدا کرده اید و این موضوع همان قدر که می تواند خوب باشد می تواند برایتان مشکل ساز نیز باشد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید و خیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که احتیاط  داشتن شرط عقل است.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد فروردین ، فال متولد دی

- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما بالاخره نتیجه سخت کار کردن خود را می بینید و پاداشی که درجستجویش بودید به شما داده خواهد شد. شما می توانید کاملاً از روند کاری خود لذت ببرید، مخصوصاً اگر امروز کار خود را به خوبی انجام داده باشید. متاسفانه شما اعتقاد پیدا کرده اید که لیاقت زندگی لوکس و تجملی تری را دارید و این موضوع باعث تنبل شدن خواهد شد. این طرز فکر اشتباه است؛ حتی اگر شما احساس خوبی نسبت به خود داشته باشید، این نباید باعث شود از زیر بار مسئولیت های روازنه و همیشگی خود شانه خالی کنید.

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد دی ، فال متولد مهر

- فال روزانه متولدین دی ماه

شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می کنند.

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد مهر ، فال متولد تیر

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما خیلی دوست دارید به رابطه ای  که که اکنون با کسی دارید، شدت ببخشید ولی اگر این اتفاق نیفتاد بدتان نمی آید یک رابطه جدید با فرد دیگری آغاز کنید که فراتر از یک رابطه سطحی باشد. خوشبختانه، آرزوهای شما تحقق می یابد، دلیل آن هم این است که در این کار  اراده ای آهنینی دارید که  منجر به ایجاد یک رابطه جدید می شود که هر دو طرف از آن سود می برند. اما تلاش بیخودی نکنید، به جای اینکه طرف مقابل  را مجبور کنید که به شما نزدیک شود اجازه دهید خودش با میل و رغبت به طرف شما بیاید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 27 شهریور 1394 ، فال متولد تیر ، فال روز

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز وقتی که شما به دوران کودکی خود نگاهی می اندازید، بر خاطرات بدتان تمرکز نکنید. درعوض به روزهای لذت بخش فکر کنید، روزهایی که لبخند را به لبان شما نشانده اند. اگرچه شما می توانید در مورد زندگیتان کاملاً واقع بین باشید، حتی اگر مجبورید از قدرت تخیل خود برای تغییر دادن آنچه که در گذشته اتفاق افتاده استفاده کنید، یادآوری گذشته هم می تواند آرامش بخش باشد. برای داشتن دوران کودکی شاد هیچ وقت دیر نیست.

سایت تفریحی بدو آهنگbo2ahang.blog.ir